TV spot jednoho z prodejců

Anketa

Líbí se vám design tanečních podložek řady X-Pad?

Celkem hlasovalo: 5787

Hledání

Deluxe Dance Pad 5in1 V3

Jak už je na první pohled patrné, jedná se o klon taneční podložky 5in1 Deluxe Dance Pad Hard Foam. Výrobce FutureMax ji převlékl do nového kabátu. Poměrně originálně se ji snaží designově připodobnit hardpadu a prolomit tak i vizuálně hranici mezi softpady a hardpady. Celkově ovšem podložka příliš moderně nepůsobí.

Deluxe Dance Pad V3 je univerzální taneční podložka určená jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Nabízí široké možnosti připojení prakticky ke všem druhům herních konzolí - PS/PS2, XBOX, Wii, GC. Lze ji ale využít i v kombinaci s počítačem. Ať už tedy vlastníte jakékoliv zařízení, nebudete ochuzeni o možnost zahrát si zábavnou taneční hru a udělat něco pro svou kondici a zdraví.

Podložka je díky použití tvrzené molitanové výplně vhodná pro časté používání a zaručuje dobré výkony i pokročilým tanečníkům. Pevná molitanová výplň umožňuje rychlejší odrazy a tedy tanec i na skladby s vyšší obtížností. Umístění senzorů je ovšem podobně problematické jako u Impact Dance Padu. Místo nevšedního designu a o něco lepšího a kvalitnějšího povrchového materiálu měl výrobce zainvestovat spíše do vývoje senzorů. S ohledem na použití staršího typu rozložení snímačů bohužel i u této podložky dochází při tančení k jejich samovolnému spínání. Grafika na podložce neodpovídá reálnému rozložení senzorů, což může působit problémy především začátečníkům, kteří se vrací při tanci zpět do středu. Do volného prostoru bez snímačů se vejde bez obtíží pouze noha dítěte. Dospělý už ve chvíli, kdy stojí na středu, nechtěně aktivuje jednotlivé šipky.
          K předchozí zmínce o snímačích se váže i problém s přesností snímání, ke kterému zde došlo v důsledku přidání pevné molitanové výplně a nezabezpečení senzorů. Začátečník to ovšem pravděpodobně nepozná a na nutnost důsledného potvrzování šipek si zvykne. Ve hře by ho tento fakt výrazně omezovat neměl. Na místě pro diagonální šipky má podložka nakreslené klasické konzolové symboly, to je jeden z důvodů, proč není moc vhodná pro hraní na PC. Pokud totiž chcete využít všech možností DDR her a tančit i za použití šesti či osmi šipek, budete si je muset domyslet.
          Herní software pro konzole PS/PS2, Wii, XBOX a GC je nutné zakoupit zvlášť. Pad je dále vhodný pro použití se všemi tanečními simulátory jako např. Stepmania, DWI (Dance With Intensity), ITG (In The Groove), ale i pro Dancing Stage a další Dance Dance Revolution hry. Jako ostatní podložky, i tato je standardně napájena přes počítač či konzoli.

Nedá se říci, že by podložka byla špatnou volbou nicméně v poměru cena/výkon je rozhodně lepší upřednostnit X-PAD PROFI VERSION Dance Pad, který ji konstrukčně podstatně převyšuje a navíc je za nižší cenu. Chcete-li hrát na konzolích, zvolte raději 5in1 Deluxe Dance Pad či 5in1 Deluxe Dance Pad Hard Foam, který vás vyjde téměř na polovinu. Deluxe Dance Pad V3 je navíc v ČR dostupný v omezeném množství, v důsledku čehož může být problematické podložku vyreklamovat.

Novinky

Již tuto sobotu 9.2. PARDUBICE TURNAJ NA TANEČNÍCH PODLOŽKÁCH

06/02/2013

9. února 2013 - SPOFESTA CUP - TURNAJ NA TANEČNÍCH PODLOŽKÁCH

více

TvFit opět v prodeji

31/07/2012

Vážení zákazníci a příznivci tanečních podložek. Dnešním dnem je opět k dispozici interaktivní podložka TvFit.

více

Vesnička Sedlo Vás zve v neděli 29.7. 2012.

20/07/2012

Malebná vesnička Sedlo v Jižních Čechách si Vás dovoluje pozvat na pouťové odpoledne pro děti. Čeká Vás spousta legrace a her pro malé i větší. V neposlední řadě bude možnost si zaskákat na tanečních podložkách a pořádně se vyřádit.

více

PlayDance ve Fitku EDEN

20/06/2012

Ve fitku Eden v Jindřichově Hradci... Taneční podložky a Playdance, Fitko EDEN Jarošovská ulice, každé úterý a neděli od 18:30

více

Turnaj na tanečních podložkách (Brno, 8.5.2012)

02/05/2012

Všechny vášnivé tanečníky zveme na blížící se turnaj v Brně. Všechny potřebné informace naleznete na uvedeném odkazu.

více

Herní víkend se soutěží o taneční podložku

26/03/2012

Herní klub Griffin chystá poslední březnový víkend setkání milovníků deskových her Herní Víkend (30.3.- 1.4.2012)! Těšit se můžete zcela jistě na spoustu her, turnaje, lapry, testování her, čajovnu a dobrou společnost.

více

archiv

Kde koupit?